Monday, February 23, 2009

tentang memasang psp dalam kete

dalam kete kitorang ni takde radio. well, ade sebenarnye tapi fm tuner dia rosak.. speaker dia yg tak rosak sebijik je.. pastu kitorang takde kaset utk pasang. serupe takde radio la kan. so kalau aku drive sorang2 tu aku suke pasang psp letak kat riba utk dengar lagu.

tapi kat masalah letak kat riba ni kalau korner2 tu kadang2 tegolek la psp tu jatuh celah2 seat le kat kaki le n bermacam2 lagi lah. jadik weekend aritu aku buat la satu strap ngan holder utk mountkan psp pada visor atas kepala aku.

dgn bahan2 kos rendah ni..


n tunjuk ajar menjahit daripada wife tersayang, tadi sambil tengok (more like mendengar) academy awards kat tv aku pun merealisasikan la idea aku tu.

bendalah-memasang-psp-dlm-kete
(psp-strap-thingy)



in action! :D


bangga gak le aku ngan hasilnye. honestly.. halfway buat tu aku ingat benda ni akan berakhir ngan disaster tapi blasah je la.. siapkan je la kan.

5 comments:

  1. :D bravo sayang! pasni buat bnyk2, boleh jual ek. nanti i tolong jahit lagi k.

    ReplyDelete
  2. alamak.. jual ke? sesape nak beli?
    tatau le bape price nak letak. tapi in AUD kot :D

    ReplyDelete
  3. wahhh..tah buat jual nihh sayang..

    ReplyDelete
  4. ahaha tak dapat aa buat leather. im not a fan of leather lah

    ery ko dah kawen nanti bleh aaa bersayang2. skang ni jgn jeles lebih2 ehh :D

    ReplyDelete

Demoreel - May 2011