Sunday, February 15, 2009

review dan Road Tour!

harini aku tak plan nak post ape2.. tapi tadi i got online n ade la offline msg kat ym. satu link ke review movie Geng: Pengembaraan Bermula by TechTarik.net. being away from tanahair and not being able to join friends to go watch it at the movies.. i'll have to settle with reading reviews lah for now.

Filem Geng : Pengembaraan Bermula - 10 Bintang!!! @TehTarik.net

read it up la ye.. a little, tiny really, bit long tapi worth the read..makes me feel good being a Malaysian. just one thing i doubt is that 'setanding hollywood' nye taraf yg dia kasik. tapi i haven't watch it yet.. jadik aku amat sangat tersangat2 rase nak tengok and judge for myself.

wonder if LCP would forgive me if i ask my friends untuk 'siarkan kat internet' for me? :D


and..

terlambat nak post ni.. info pasal road tour Geng dan geng2nye. kalo fanatik Geng.. pegilah ye.

No comments:

Post a Comment

Demoreel - May 2011