Wednesday, February 4, 2009

tentang Links yang tak penah dibukak balik

satu masa dulu aku tergerak la nak buat blog pasal animation yang aku telah n sedang work on. tapi since that i am not a fan of uploading and mentayangkan kerja2 aku yang semi-pro tu maka terbantutlah perkembangan blog pasal animation aku. so now after 12 posts dalam masa 2 tahun (pathetic bukan?) aku decided to shut down that blog.

tapi since that blog ade la gak Links yang mungkin ade kepentingan pada satu masa akan datang.. so akan aku salvage resources tu n letak kat site ni under animation related links yang akan aku buat jap lagi.. kot.


site2 tu ialah:
11secondclub



11secondclub.com .. sponsored by AnimationMentor.com. monthly character animation competition online!

.........................






satu blog yg banyak resource pasal animation. hmm ape lagi ek? oh.. character designer interviews and animation movie updates (with screenies!!!) aku malas bukak site ni pasal banyak images yg slow untuk pengguna dialup (ye DIALUP! TT___TT) macam aku

.........................






'wanna really learn something about animation?' kalau sangat interested dengan animation.. silelah jenguk site ni ye

No comments:

Post a Comment

Demoreel - May 2011